KUPUJĘ KSIĄŻKĘ
TERAZ DARMOWA WYSYŁKA

Jak rozwijać firmę i zwiększać zaangażowanie pracowników?

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (4 głosy, średnia: 3,75
Loading...

Sharing is caring!

Drodzy Czytelnicy!

Jak w dzisiejszych czasach ciągle doskonalić organizację? Jak poprawiać wyniki finansowe? W jaki sposób angażować pracowników przy jednoczesnym zmniejszaniu ich rotacji? Takie pytania zadaje sobie chyba każdy CEO czy właściciel firmy.
Niezależnie od branży, modelu biznesowego, struktury organizacyjnej czy wytwarzanych produktów większość firm boryka się z bardzo podobnymi pięcioma problemami biznesowymi, które dosadnie można nazwać patologiami. I podobnie jak w przypadku patologii społecznych, powinniśmy dołożyć wszelkich starań, by je wyeliminować. Dlaczego to takie ważne? Patologie biznesowe wywierają ogromny wpływ na brak satysfakcji pracowników i są znaczącym stoperem dla wzrostu biznesu, produktywności i zdolności do adaptacji. W firmie najcenniejsi są ludzie, a zrozumienie problemu i świadomość jego występowania jest kluczem do rozwoju organizacji. Dobry, zaangażowany pracownik to taki, który nie boi się podnieść ręki, gdy ma problem. A żeby go ośmielić, trzeba w organizacji stworzyć warunki, które umożliwią najpierw zaangażowanie ludzi w rozwój firmy, a potem w jej doskonalenie.

Jak stworzyć takie warunki? Jak rozwijać firmę i jednocześnie angażować pracowników? Na te i inne nurtujące menedżerów pytania odpowiedzą najlepsi eksperci i praktycy biznesu już 19.11.2019 r. w Warszawie podczas jedynej w Polsce konferencji o STRATEGII LEAN.

Przekonajcie się, dlaczego warto do nas dołączyć. A na samym końcu wpisu czeka na Was NIESPODZIANKA.

Solidna dawka praktycznej wiedzy

V edycja organizowanej przez Leanpassion konferencji STRATEGIA LEAN odbędzie się pod hasłem Great Companies, Happy People, które podkreśla ideę łączenia efektywności biznesowej i satysfakcji pracowników.

Wydarzenie dla 400 osób rozpoczniemy od mojego wystąpienia, podczas którego podsumuję wyniki najnowszego Ogólnopolskiego Badania Satysfakcji z Pracy 2019 przeprowadzonego we współpracy z firmą rekrutacyjną Grafton oraz firmą badawczą Open Field. To jedno z nielicznych badań, gdzie Polacy wskazują, czy i dlaczego polecają lub nie polecają swojego pracodawcę i jaki wpływ ma lider i jego postawa na ich motywację, satysfakcję i chęć pozostania w danej firmie. Będziemy mogli dokładnie prześledzić tendencje zmian na rynku dzięki porównaniu do roku 2016 i 2018. Dodatkowo, zaprezentuję wyniki audytu strategii lean przeprowadzonego w kilkuset organizacjach. Następnie w gronie wybitnych ekspertów takich jak: Maciej Molczyk, Igor Mróz, Ireneusz Biliński, Jacek Kukiz spróbujemy odpowiedzieć na pytanie: JAK PRZEPROWADZIĆ TRANSFORMACJĘ, ABY DOSKONALENIE NIE BYŁO JEDNORAZOWYM ZRYWEM? 

Kolejnym etapem spotkania będą wystąpienia kilkunastu praktyków biznesu, z różnych branż, których organizacje przeszły lub są w trakcie przeprowadzenia transformacji strategicznej. Podzielą się oni swoimi doświadczeniami, opowiedzą o sukcesach i napotkanych trudnościach. Pojawią się również goście specjalni, którzy omówią niezwykle ciekawe tematy.  Zanim jednak do tego przejdziemy zobaczcie, jak wyglądała poprzednia edycja!

Michał Sadowski i Łukasz Kruczek – o drodze do sukcesu

Na scenie pojawi się dwóch niezwykle doświadczonych, utalentowanych liderów:

Michał Sadowski – założyciel firmy Brand24, dostawcy narzędzia internetowego do ochrony reputacji w Internecie, z tysiącami klientów z ponad 100 krajów. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards. Autor bestsellerowej książki Rewolucja social media. Podczas swojej prezentacji przedstawi 7 dobrych praktyk budowy Lean startupu na przykładzie drogi Brand24 – od 0 do 3300+ klientów.

Łukasz Kruczek – jeden z najlepszych liderów, trener skoków narciarskich – klasa mistrzowska, dwukrotny zdobywca tytułu trenera roku w Polsce (2013, 2014), trener główny reprezentacji podczas Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Sochi (2 złote medale Kamila Stocha).  Wraz z drużyną zdobył pierwszy medal Mistrzostw Świata w konkursie drużynowym. Na bazie swoich doświadczeń opowie o swojej pasji do ciągłego doskonalenia oraz o tym, jak czerpać inspirację dla biznesu ze sportu. A uwierzcie mi, pracując z Łukaszem Kruczkiem, dopiero zobaczyłem ile tej nauki, możemy wziąć dla siebie.

Ale to nie wszystko… 🙂 

9 case studies doświadczonych praktyków biznesu

To, co wyróżnia konferencję STRATEGIA LEAN to stawianie na praktyczną wiedzę i poznanie metod pracy oraz narzędzi stosowanych przez ekspertów z różnych sektorów. W tym roku swoim wielolotenim doświadczeniem podzielą się:

Mirosław Nowosielski, dyrektor ds. transformacji strategicznej – Transformacja agile w Santander Bank Polska 

Dr inż. Paweł Kaczalski, Prezes Zarządu Firmy El-Cab Sp. z o.o., jeden ze współtwórców sukcesu firmy Solaris Bus & Coach – Case study z branży automotive

Michał Kościanek, Site Director, WE Operations Director at Carlsberg Shared Services – Case study z obszaru shared services – 5 kroków transformacji

Bartłomiej Rodawski, Dyrektor Operacyjny w Adamed Group – Case study o integracji farmaceutycznego łańcucha dostaw

Agnieszka Niemira, Menedżer  ds. Integracji Procesów Biznesowych oraz Renata Koszlajda, Dyrektor Regionu Fresh Logistics – Better Every Day by Fresh Logistics

Julita Czyżewska, Prezes Zarządu PZU Zdrowie i Piotr Lizukow, Członek Zarządu PZU Zdrowie – Case study z obszaru healthcare

Michał Morek, Manager ds. farmaceutycznych w Dr. Max – Case study z obszaru farmaceutycznego

Nie zabraknie też przykładów z obszaru produkcyjnego (prelegentów poznamy wkrótce) i technologicznego.
Jedną z prelekcji poprowadzi Bartosz Długokęcki, który odpowie na pytanie, jak technologia może wspierać zaangażowanie pracowników, posługując się przykładem ostatnio dofinansowanej przez Pracuj Ventures oraz Shape VC aplikacji Sherlock Waste.

Więcej o prelegentach znajdziecie na stronie V konferencji STRATEGIA LEAN

Dołącz do V konferencji STRATEGIA LEAN

Ośmiogodzinną porcję wiedzy i inspiracji podsumuję swoim power speechem, gdzie pokażę, co odróżnia dzisiaj dobrych liderów od wielkich liderów. 

Konferencja Strategia Lean – to już piąta edycja wydarzenia organizowanego przez Leanpassion z myślą o menedżerach i przedsiębiorcach odpowiedzialnych za wzrost biznesu, efektywność procesów oraz rozwój pracowników.

Zainspiruj się, korzystając z dobrych praktyk i doświadczeń ekspertów.
Zmień perspektywę i spójrz na transformację oraz procesy z innej strony.
Skorzystaj z wniosków i rekomendacji znajujących potwierdzenie w praktyce.
Nawiąż relacje biznesowe z top menedżerami z największych organizacji i buduj wartościową sieć kontaktów.

Dodam jeszcze, że patronat medialny nad wydrzeniem objął m.in.: FORBES, FORBES WOMEN, NEWSWEEK, HR BUSINESS PARTNER.

To będzie wyjątkowa edycja dlatego już dziś ZAPRASZAM WAS SERDECZNIE! 
Do zobaczenia już 19.11.2019r. w Airport Okęcie w Warszawie 🙂

PS

Poniżej obiecana NIESPODZIANKA! 🙂

Tylko dla czytelników mojego bloga 20% rabatu na hasło: 2019_rd_lp20%! 
Ważny tylko do 26.09.2019! 

Więcej na www.konferencja.leanpassion.pl

Dołącz do wydarzenia również na Facebooku

 

 

Oceń wpis

1 gwiazdka2 gwiazdki3 gwiazdki4 gwiazdki5 gwiazdek (4 głosy, średnia: 3,75
Loading...

Polecane wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Radosław Drzewiecki
Radosław
Drzewiecki
Sherlock Waste Co-Founder, Leanpassion Board Member